101223

Jag sitter här med en kisse i knät och filosoferar lite över livet. Det är julafton imorgon, dagen som betydde mest av allt förut. Nu känner jag ingen julkänsla alls, ingenting. Det är bara normalt, imorgon kommer en normal dag som ska firas med underbara, fast normala människor.

Jag kanske skriver det här samtidigt som jag är påverkad av många andra faktorer. Jag gillar julen, det är den som gör det okej att backen är vit. Förstår bara inte vad det har blivit av den på senare tid, man värdesätter alla materiella ting istället för människorna.

Nej, jag känner att det inte är riktigt rätt att gå in på allt det här nu. Det är julafton imorgon och det ska bli grymt mysigt. Få dra ut i bushen och isolera sig ett dygn. Det kan vara nyttigt tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0