Your love is breaking the law

Du heter: Emilie
Smeknamn: Memmelutt, Memmelutten, Lutten... ja, ni fattar

Låt som när du är ledsen sörjer till: Allt med Rihanna?

Beroende av: Choklad

Vad tror folk om dig? Ingenting speciellt tror jag. Första intrycket brukar dock vara att jag är en bitch, därför går jag omkring och ler överdrivet mycket om jag är i en situation då jag måste lära känna många nya människor!

Stämmer det? Men herregud nej! Jag är den snällaste som finns ;)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonbryn och naglar

Hur imponerar man på dig? Blir imponerad av underhållande människor, som är väldigt roliga och framåt
Brukar du skratta för dig själv? Varje dag...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Här har vi en kvinna som vet hur hon vill hare, digg ;o betalar imorgon? vilka fler?"

Var bor du? Umeå

Trivs du där? Det gör jag absolut!

Hur svarar du i mobilen? Om det är ett nummer jag har "Hallå", okänt nummer "Hej det är Emilie"

Vem ringde du senast? My beloved Kajsa Wenngren

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ehm.. mycket?
Antal timmar sömn inatt: 5...

Sov du ensam: Neje, hade min soulmate där. Zlatan jag sa Zlaaatan <3

Brukar du komma i tid: Ja
Hur känner du dig nu: Lite hungrig och sömnig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart blandat med någon utstickande färg

Vad tycker du om fötter: Fula?

Vad saknar du: Att ha någon som lagar mat åt mig

Hade du en bra kväll igår: Jodu, bokade ju resan till Kreta! AWESOME

Favorit dryck på morgonen: Om det är direkt då jag klivit upp ur sängen, vatten. Annars är mjölk eller oboy det bästa till frukost :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: 12tiden kanske.

Är du blyg? I en grupp där ingen känner någon kan jag ta plats, om jag är ensam i en grupp som alla känner varandra blir jag nog en aning tillbakadragen!
Sysslar du med någon idrott: Rider sen 12 år tillbaka, drar till gymmet så ofta jag kan och kör olika pass, promenerar fem gånger i halvåret? ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, allt blir vad man gör det till

Är du nöjd med ditt liv: JA

Är du bortskämd: Jag har världens bästa familj, världens bästa vänner, jag har fått växa upp i ett land som Sverige som inte lider utav några vidare problem någonstans. Så lite bortskämd, ja.
Vad gör du i morgon: Fixar lite ärenden på stan och sedan jobbar jag till 20.00...

Vad är det värsta du vet? När man tror att man har choklad och så har man inte det :pPpPppPPP?

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Almost everything
En speciell dag du minns: Dagen jag fick reda på att vi skulle åka till seychellerna. Jag fick inte veta om resmålet förrän vi skulle dra mot flyget. Började nästan gråta (haha tönt)

Du samlar på: Nagellack? ;)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Är ju inte arg eller ledsen sådär överdrivet ofta, men jag har en som jag älskar att prata med. En som alltid gör mig lugn och på bra humör
När grät du senast: Några månader sen. Kattrelaterat haha :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj.. se världen som jag inte hunnit med ännu. Sen massa choklad som färdgodis

Vill du gifta dig: Hm.. osäker på den punkten
Vill du ha barn: Som det känns nu, nej

Är du musikalisk? Mer än vissa, mindre än andra

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, men det är många år sedan

Biter du på naglarna: Det är faktiskt något jag aldrig har gjort.


Hähä charmig tjej?



Kommentarer
Postat av: Louise

Det gjorde du rätt i :D Vadå lilla, jag är faktiskt 21 dagar äldre, hähä.

2010-08-16 @ 21:29:28
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0