It's almost a different day

Men vet ni vad pluttkurtar?

Helt ärligt så hade jag tänkt att stänga butiken nu. Ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna och jag har grejer att fixa imorgon. För att inte glömma det långa arbetspasset jag ska orka med också. Tror jag jobbar själv, vilket är ännu värre. Idag svävade jag och Hanna omkring på små rosa moln för att vi var så trötta. Där i slutet av dagen så var exakt allting roligt, lite trevligare det än att gå omkring och flumma själv va? :)

Men jag överlever. Det är bara tre dagar kvar, sen blir det "semester". Nä, det var ju skola i två dagar också... haha.

Det här inlägget kommer ingen vart. Jag säger god natt!

Fick lust att lägga upp den här sköningen från midsommar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0