Huh

Det känns som att jag har så otroligt mycket att berätta och visa och jag vet inte vad. Men jag har samtidigt ångest över att jag ska jobba imorgon och gud vet vad så jag tror att det får vänta tills jag har orken.

Jag har i alla fall landat i Umeå nu, katterna är på plats och kylskåpet fylldes av Malins otroligt snälla mamma.

Nu blir det att packa upp väskan tror jag... Åh, det känns bara jobbigt. Måste duscha och sånt där också. Och ta bort nagellacket. Och klippa av naglarna. Shoot me please.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Det var det minsta jag kunde göra... Lycka till på jobbet imorrn och tack för att du tagit hand om Malin så bra :) Kram

2010-08-03 @ 00:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0