hey folks

Är just hemkommen från en ny dag i skolan. Idag fick man träffa de nya ettorna och även se våra nya lokaler. Första gången för mig, men inte för övriga i min klass!

Nu måste jag lägga på ett kol, hade tänkt fixa naglarna... kan ju börja grunda i alla fall. Sen måste jag börja packa. Sen ska jag ju iväg och rida en sväng också. Det kommer ordna sig, har ju hela natten på mig! Kanske ska dygna så att man kan sova på bussen ner till sthlm? :)

I alla fall.. naglarna, jag tänker mig.. orange och.. svart.


later.

Inne i sparummet.


Lite av sminkrummet.


Har väl hela terminen på att visa bättre bilder på lokalerna, men vill ju visa upp ändåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0