E 18

Sista bilden på mig som 17åring, omyndig och sämst


Första bilden på mig som 18åring! Otroligt vilken skillnad va?


Fetferre på g haha..





Två sötnosar kom förbi och grattade mig


Råkade klia Werner på kinden, så fick han till en sån här vacker min




Givetvis firar man Emilie med champagne!


Fetferre som sagt ;)


Här ser vi min min ena "svenska morfar", min ena "svenska mormor", jean-pierre och mamsen


Min "faster", och min andra "svenska mormor".


Min fina födelsedagsros!


Såhär taggade var katterna



Dagen efter kom min fina Kajsa förbi. Fick testa en födelsedagspresent på henne, ett svart nagellack med lite smalare pensel på.





Baslacket hon har på sig är också en av mina födelsedagspresenter :)

Kan fota vad jag har fått lite senare, men det är inte så mycket med tanke på att jag får körkortet helt gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0