Awake

Ja, man skulle verkligen kunna tro att det är skola på g. Men nej, jag har faktiskt inte börjat ännu. Så det är inte därför jag är uppe nu. Den startar imorgon och då kommer jag inte ens kunna infinna mig där.

Idag ska jag uträtta lite ärenden på stan, först ska jag till körskolan i några timmar och efter det köpa massa nödvändigheter på stan tillsammans med Kajsa. Ska även försöka sätta in lite pengar på mitt konto.

Vi får se om jag är hemma i god tid innan träningen ikväll, annars vet ni att om jag inte hört av mig innan 19 så är jag och skuttar runt tränas lokaler. Lovely.




Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Tack så jättemycket! Hoppas allt är bra med dig! :)

2010-08-24 @ 16:58:19
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0