ajuste

Ville bara säga att jag saknar att hålla på med mina naglar. Har haft en idé i huvudet sen början av frankrikeresan, som jag nu inte kommer att få göra innan den 19e augusti pga mitt jobb.
Jag lovar att den 19e augusti nångång sådär runt 20-21 tiden så kommer ni få se nya fina naglar. Eller ja... fina och fina. Dom kommer att vara betydligt kortare än normalt, men det får vi leva med. Jävla hygieniska skäl som ska ta mina naglar i från mig haha.





Har typ aldrig fått så många kommentarer över mina naglar, som jag fick när jag gjorde dem här! Att folk kan bli så lyckliga av att se ett par naglar haha.




aja, hade tänkt trippa iväg till jobbet nu :) känns inte överdrivet taggat men! Kan ju tagga att jag är ledig imorgon istället......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0