100808

Okej så grejen är att imorse startade jag dagen med att kolla på en disneyfilm som handlade om golf typ. Åt en helt godkänd frukost, mannagrynsgröt och sedan satte jag mig i bilen för att stanna här på BB och jobba ytterligare 6 timmar. Nej jag har inte körkort, men mamma och Billy kom hem på något lustigt vis igår. Så Billy körde. Skönt, för det är skitväder idag.

Och jag lär ju ha "fikarast" till kvart i fem... Ingen drar hem så jag har inget rum att städa. Ingen bebis vill ta blodprov så jag kan inte hjälpa till med det. Ingen mamma känner för att dra till förlossningen och föda barn. Jag får helt enkelt vänta tills mammorna blir hungriga och ska ha mat. Kvart i fem alltså.
♥ (känner mig kärleksfull idag?) (Nu kom det in en liten flicka och bara kollade på mig också..? ahah söt)



Gillar inte att mina bruna ögon ligger och ruttnar på en hylla i badrummet. Kanske ska damma av dom och ploppa in dom imorgon? :)

Kommentarer
Postat av: josefine

svar: tack så jättemycket :)

2010-08-08 @ 16:15:55
URL: http://joseflne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0