Sota med färg

Använde mig av:

Skuggan Jubilee från MUS.



Ljusaste och mörkaste skuggan i denna palett från IsaDora

+ en vanlig svart kajal.

 


Lägg mycket kajal på din övre fransrad, mellan fransarna och under. Spelar ingen större roll hur det ser ut.

 

 

Ta en valfri svart skugga som du suddar upp tillsammans med kajalen.

 

 

Lägg till en valfri skugga att fullända denna make. Jag tog brunt nu för att det var guldglitter i min svarta skugga. La en ljusare skugga i övergången från det svarta till det bruna för lite mer effekt.

 

 

 

För mer intensitet i blicken, lägg till svart kajal i vattenlinjen. Annars kan man använda valfri färg där också, bara kul.

 

 

haha ursäkta flummet i bakgrunden, men klockan var faktiskt över tolv när jag gjorde det här... blir så när jag är trött. I ALLA FALL. Lilla smudgen, gudomlig när färger ska suddas ihop. Bra köp. Min snygging kommer från Sephora. Love at first sight.

 

Lägg på eyeliner, eventuellt något glitter och massa lager mascara så är part

Kommentarer
Postat av: LINN

SMINKA MIG!!!

2010-04-24 @ 20:41:29
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0