Emilie Cabrer

Okej, så vem är jag? Jag heter Emilie Cabrer, går första året på gymnasielinjen Stylist med spa här i Umeå. Förut gick jag Samhälls... men det var verkligen ingenting för mig.

Jag är född och uppvuxen i Örnskölsvik, flyttade till Umeå för snart två år sedan. Har precis skaffat två små katter, som imorgon fyller ett halvår! Det är två bengaler så det är mycket jamande, apporterande och bus här hemma.

Mitt skumma efternamn kommer från min mamma som är fransk... fast namnet är spanskt? Så mammas släkt hittar vi nere i Frankrike.

På fritiden umgås jag med vänner, både i Umeå och Örnsköldsvik. Jag rider sedan 11 år tillbaka och tränar rätt så flitigt på gymmet också. (slutar väl oftast med att jag och Kajsa sätter oss i de sköna fåtöljerna och snackar...)


Bild från skolan där jag lägger en studiofoundation på Emma.


Här har vi Zlatan. Varför heter han så? Det var nämligen kravet av min styvpappa ifall jag skulle ha två katter... Killen skulle heta Zlatan.



Och här ser vi min andra skönhet: Bonnie!

Bengaler har ett väldigt vilt utseende, men insidan är väldigt tam! De är nästan lite som hundar. Apporterar gärna, följer efter dig var du än går, går att dressera osv.!



Och en till bild på mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0