Anna Anka söker assistent

http://3.bp.blogspot.com/_RwNi6Ul_Ll0/S7MqCXik4HI/AAAAAAAAAHc/Uy5xdgz_u-I/s1600/anna+anka.jpg

Kanske lite konstigt att jag av någon anledning måste se varje avsnitt av detta minst sagt knasiga program. Jag stör mig väldigt mycket på Anna och hatar verkligen när hon säger "and don't... fuck... up". Jag vet inte.. kanske är det därför man vill kolla? Finner ingen logik i nånting och nu sitter jag ju verkligen bara och svamlar.

Men då vet ni vad jag sysslar med i alla fall.

Kommentarer
Postat av: bubic

Men det är ju som Svenska Hollywoodfruar, man tittar ju bara på det för deras hus och för att dem är så fruktansvärt patetiska :D

2010-04-28 @ 19:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0