Umeå

Jajamen, jag är hemma igen! Och jag känner mig helt sjukt trött.
 
Jag kom hem igår vid 19-tiden vilket alltså betyder att jag varit på resande fot i rätt exakt 48 timmar, men vaken ännu längre eftersom jag och Emma satt vakna natten innan så att vi skulle kunna sova på flyget till Dubai. Men jag tror att det är dags för mig att förstå att jag inte är så bra på det här med att sova på flyg. Så jag är helt fantastiskt slutkörd nu. Ska berätta lite mer om vad som hände igår, för något helt fantastiskt var det faktiskt som hände när jag kom hem :)
 
Lite bilder från resan:

Det sista jag fick se av Nya Zeeland


Har officiellt varit i Melbourne nu också eftersom vi var tvungna att bli insläppta innanför den Australienska gränsen för att hämta våra väskor och sedan checka in dem igen. De blev måttligt irriterade på Melbourne flygplats för att de inte hade checkat in våra väskor hela vägen från Auckland. Men det är sånt man får leva med ;)


Alla turistbilder från Melbourne! Alla två..


På vårt plan mellan Melbourne-Dubai-London (samma plan med stopover i Dubai) fanns det en cam på svansen, satt och kollade typ hela tiden haha

De insåg i Dubai att det var något fel på planet så teknikerna tjoade på med det liiite för länge. Så vi blev en timme försenade (vilket egentligen inte är mycket alls), men det ställde till det för oss i London så vi missade flyget till Arlanda. Det i sin tur gjorde att jag missade planet till Umeå också. MEN vi fick ju i alla fall en värdecheck på Heathrow, så att vi kunde få oss något att äta. Tackar ;)


Hittade något lagomt svenskt att äta haha
 


Helt plötsligt hör vi en säckpipa, vi tänkte egentligen inte så mycket på det. Sedan efter ett tag så sa jag till Emma "haha, tänk vad roligt ifall det nu skulle stå någon där med kilt och allt och spela". Efter ett tag så såg vi att det faktiskt var så!


HEJ UMEÅ

Och jag känner mig som årets turist som är sjukt fascinerad över hur ljust det är vid midnatt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0