Så jävla glad att det är löjligt

Hahaha. Blev just uppringd och nu har jag en bio-dejt om sisådär tre timmar. Haha!
 
Jag visade ju bilder för en vecka sedan då jag var barnvakt hos en annan familj som hade en fantastiskt snygg trädgård? Den familjen har precis fått dit en au pair från USA och hon ville hitta på något idag. Så vi ska minsann på bio. Hahaha, det känns jätteroligt om jag ska vara ärlig.
 
Sedan har jag styrt upp andra projekt i livet som förhoppningsvis blir bra och så har ju Rihanna släppt en ny singel, livet är grymt! 
 
Nu drar jag ut på min långpromenad så att jag sedan kan hoppa in i duschen och göra mig iordning för bion. Haha, har saknat att gå på bio faktiskt. Har inte gjort det sedan jag kom hit...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0