Februari 2011

Rihanna släppte videon till S&M, tyvärr så tycker jag att hon hade kunnat göra den aningen bättre... men men, hon är ju snygg så vad spelar det för roll? haha.

Vi gjorde 20tals-makerna på skolan

Testade sedan på att göra brynen för 30-talets make


Hörde talas om Rihannas nya parfym och suktade lite efter den eftersom den bara fanns på andra sidan atlanten


Drog ut och busade lite på Corona med fröken Evelina


Fortsatte mysa i min Onepiece....


Fortsatte myset på skolan också


Vi gjorde 30-talsmakerna, jag fick spöka ut Kajsert och här har vi då min sminkning på henne samt hennes sminkning på mig



Jag och Kajsa planerade världens grej för Malin (haha okej, där kanske jag överdrev lite), så vi kidnappade henne till en bowlinghall där vi hade det hur kul som helst



Blev överlycklig då Emma drog till sthlm så hon kunde ta med sig fler American Apparel-lack hem till mig. De är fortfarande mina favoriter!


Fotade himlen en eftermiddag för att jag tyckte att den såg lite fin ut


Tittade tillbaka på nyåret som var 09/10 (alltså det som då hade skett för ett år sedan)


Min söta kusin som kom på besök från Frankrike köpte en fin ljuslykta till mig

På alla hjärtansdag bjöd vår fantastiska elevhandledare Carina på detta

Och vi fortsatte att äga skolan med vårt flum och fika



Blev vittne till en inte alltför rolig bilolycka (bilden är från google och har ingenting med det att göra!)


Klassen drog ihop en myskväll hos mig och ja... är vi feta eller är vi feta?


Vi hade 50-talsmake på skolan och här nedan ser ni mitt resultat på Seinab

Min skoldator kraschade så jag hade panik i några dagar, tills en ängel kom förbi och räddade alla bilder och dokument

Ja, i slutet på den här månaden såg jag även framemot ett par veckor i Florida... sjukt avis på mitt dåtida jag om jag får säga det själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0