111215

Idag har jag då jobbat sedan 10, så fort jag slutade drog jag hem för att slänga i mig lite mat. När det var gjort så satte jag mig i bilen för att dra iväg till fröken Micaela för att där hänga med mina aallra första umekompisar. Så, där har vi förklaringen till min döda blogg denna dag.
Måste bara berätta också om hur busig jag var. Dom är ju så dumma och har börjat ta betalt för parkeringen för oss som vill besöka typ Micaela och alla hennes grannar. Det kände jag däremot inte för, så jag bestämde mig för att ta bilen ända fram till porten och tänkte att om det står någonstans där att det är parkeringsförbud så ställer jag mig på den riktiga parkeringen, MEN det stod inte nånstans så då ställde jag mig där istället. När jag kommer in så flippar Micaela lite halvt och säger att man får böter för det hit och dit, men jag väljer att leva lite on the edge. Det gjorde jag helt jävla rätt i också, det fanns ingen såndär irriterande gul lapp på rutan när jag kom ut. Win! Slapp både betala och att gå långt.
Nu blir det dock för mig att sova för imorgon vankas hotellfrukost innan jobbet på the Body Shop. Awesooome. (helvete är klockan redan kvart i tolv? jag kommer vara död...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0