Make up

Igår hade vi lite make up kväll med Forever där jag visade upp deras nya sminkprodukter och lärde ut lite tips och tricks som man kan använda sig utav till både vardags och fest. SKITKUL att få komma tillbaka och jobba med make up igen, igår insåg jag verkligen att jag faktiskt har saknat det. Att kunna hjälpa folk med sånt här och att de verkligen verkar uppskatta min hjälp är en så skön känsla på nåt sätt. Jag har som insett att det helt klart är min grej och att jag kanske borde satsa lite mer på det hädanefter.

Så, nu vet ni det. Har lite fler make up kvällar inbokade här framöver, ska bli jätteroligt verkligen. 
Snodde en bild av Jennie från eventet igår också där jag sminkade Evelina.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jecnie

Klart du ska satsa på detta! Du är jätteduktig!

2013-10-19 @ 23:25:47
URL: http://www.traningsnarkomamman.com
Postat av: Jennie Dyrhill

Har tydligen bytt förnamn:) Nu rätt.

2013-10-19 @ 23:27:04
Postat av: Pernilla Larsson

Du är så duktig! Roligt att det går så bra för dig där nere! :D

2013-10-20 @ 16:15:42
URL: http://pernillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0