Fredag

 
Imorse fick jag sova ut och för första gången på länge kände jag mig verkligen utvilad. Så fantastiskt skönt! Så idag orkade jag för en gångs skull dra iväg till gymmet. Så nu är mina ben sönderköttade, perfekt inför helgen hehe. Inte för att jag ska göra så mycket mer än att jobba och umgås lite med Evelina när hon jobbar, så det är lugnt. 
Fick även ett samtal när jag var där mitt bland alla vikter och maskiner på gymmet, blev erbjuden jobb.... Ett jobb jag verkligen vill ha, MEN det klaffar inte med schemat jag har nu.... Får hoppas på att januari kanske funkar bättre och att det kan bli något då.
 
Lite kul att se vad som har hänt med mitt liv på två månader. I september satt jag här hemma med alldeles för mycket fritid och nu har jag minst ett måste varje dag. Men jag gillar det, för det får en att uppskatta de där sällsynta lediga dagarna lite extra! Eller ja, väldigt mycket mer. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0